It’s getting started

Si uite asa incep si eu un blog…
Nu pentru ca e “la moda” sau pentru ca nu ma asculta nimeni si am asa multe de spus …
ci pur si simplu pentru ca … pentru ca … pentru ca … uneori mi se pare ca un “jurnal” in forma lui publica poate contribui la relationarea intre oameni, la fundamentarea sau din contra la dinamitarea unor idei, concepte, atitudini din viata de zi cu zi.
Poate uneori gandim la fel, dar unii si spunem ceea ce gandim , poate alteori gadim diametral opus dar nu o spunem din teama, din nepasare, din ignoranta …. si sigur deseori nu suntem in “trend” si ne simtim rebeli intr-o lume parca tot mai “standardizata” si mai deschisa in aparente dar tot mai inchisa in sentimente si idealuri.
De aceea, timid, fara prea mult timp dedicat, fara a avea idei clare a ceea ce voi scrie, am creat si eu acest blog.

Ce va fi in el …ramane sa vad …

1 Comment »

  1. suzzy said

    Pai, uite eu astazi mi-am dat seama ca niste cuvinte spuse aiurea te pot rani profud, eu ma intreb daca in societatea in care traim educatia, valorile adevarate mai exista pe undeva…
    Traim intr-o lume in care castigam si pierdem , castigam lucuri materiale, dar pierdem in fiecare zi o mica bucata din noi, pierdem din timpul vietii noastre, pierdem din valorile pe care odata unii le-au avut, sau poate ca noi le-am avut dar dusi de valul acesta al majoritatii sau al modernitatii ajungem sa nu ne mai recunoastem si o sa traim intr-o lume in care nu ne putem regasi.
    Pe mine ma inspaimanta aceasta lume cu care lupt in fiecare zi, ma inspaimanta oamenii cu care zilnic ma iontalnesc pe strada, si care fara nici un dram de respect imi zic cuvinte care nu ar treui niciodata rostite.
    Oare este chiar asa de greu sa gandim inainte de a rosti cuvinte fara rost…
    Imi vine in minte un cantec pe care l-am auzit cand eram mai mica, suna asa: “Dintre multele-ti cuvinte ce-s rostite fara seama, omule a cata oara adevarul sta in picioare?”

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

