Peşte delicios – in sfarsit adevarata mancare italiana la Cluj

UPDATE UNU:
Am incercat si Pizza: extraordinara. Eu am servit Pizza Prosciutto Crudo, sunca cruda bine aromata si foarte proaspata, gustul acela unic afumat si putin acrisor, mozzarela din belsug, blatul foarte subtire, nears, totul bine aranjat. Aproape sa detroneze pizza mea preferata din Cluj, cea de la restaurantul de pe str. Piezisa: La Dolce Vita.
Desertul: panna cotta si tiramisu… nimic senzational … Chiar vreti desert ? cand acolo au atatea alte bunatati …cineva langa noi servea fructe de mare , eu nu sunt amator dar mamma mia ce bine aratau …

Continui sa le recomand un post de radio online, de pe internet. La cati italieni manca acolo, plus romani amatori de muzica italiana, ar fi perfect.
De exemplu Radio Italia Solo musica italiana  http://www.radioitalia.it/radio/streaming.php
 sau cele 7-8 posturi de la Rai Radio aici : http://www.rai.tv/dl/RaiTV/popup/player_radio.html?v=1 (la acesta trebuie instalat free Real Player)

Despre o cina luata la Restaurant Daniel Berar in Cluj Napoca

Peşte la cuptor, legume grill si cartofi la cuptor cu rozmarin. Ca si cunoscator al multor mancaruri italiene (cativa ani de lucru la Roma in domeniul IT plus peste 10 ani de colaborare cu italieni si zeci de vizite in Italia) cred ca pot avea o parere cat de cat avizata.
Totul este perfect: localul este curat, ingrijit, muzica la volum acceptabil (muzica de radio), baia de nota 10. Chelnerii sunt foarte amabili, mancarea vine la timp. Poate localul este prea modern si deschis pentru cei care prefera un restaurant cald, intim, de casa.
Gustul peştelui este excelent, bine gatit, foarte proaspat, bine aranjat si asortat cu lamai si salata din belsug.
Cartofii la cuptor cu rozamarin sunt un deliciu, rar am mancat la Roma sau Napoli cartofi mai gustosi.
Uleiul de masline este gustos si de marca, sper sa ramana asa si in timp …
Legumele la gratar sunt foarte bine facute, foarte variate, nu lipsesc faimoasele melanzane si zucchine (vinete si dovlecei) dar si ciuperci, ardei, rosii…
Incaodata recomand peştele, eu am incercat Dorada…un peşte oceanic alb foarte sanatos la un pret destul de bun tinand cont ca nu mananc zilnic.

Abia astept vizita urmatoare sa vad cum este si Pizza. Preferata mea este cu Prosciutto Crudo.
Alta observatie este ca nu am vazut in meniu pastele mele preferate: Carbonara, dar de cele adevarate, simple doar ou,guanciale si piper, …fara smantana, frisca si alte romanisme.
Ultima observatie: s-ar potrivi poate muzica italiana de pe CD sau mai bine un post de radio italian de pe internet.

In concluzie un restaurant cu specific italian caruia si eu si nevasta-mea ii dam nota 10+.

Contul lor de Facebook cu multe poze : http://www.facebook.com/pages/Cluj-Napoca-Romania/Daniel-Berar-restaurantpizza/192154838095#!/pages/Cluj-Napoca-Romania/Daniel-Berar-restaurantpizza/192154838095?v=photos

Meniu online: http://www.danielberar.ro/wp-content/themes/textback/data/meniul.pdf

Mai jos ce am mancat eu, din pacate pozele sunt facute in graba cu un telefon mobil.

1 Comment »

  1. “De-o fi una, de-o fi alta… Ce e scris şi pentru noi,
    Bucuroşi le-om duce toate, de e pace, de-i război.”

    Ioane, îţi recomand să ai grijă cu mâncarea, nu de alta dar la câtă patimă pui mai nou pe domeniul ăsta … rişti să mă ajungi … la greutate. 🙂

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Leave a Reply

